torsdag 11 december 2008

partizan.com


Antoine Bardou-Jacquets video till Alex Gophers The Child

Partizan är kanske ett av de intressantaste regissörskollektiven när det gäller musik- och reklamvideoproduktion. Humor, konstnärlighet och stilkänsla genomsyrar den rika portfolio man får tillgång till via deras webb. Namn som Michel Gondry, Quentin Dupieux och Traktor ger cred nog, men listan är långt längre.

Även om den är nedplockad nu så vill jag påminna om att Partizan är hjärnan bakom den genialiska Pipex-kampanjen med David Hasselhoff (då jag lovat att inte länka you-tube får ni leta själva =).

Så bläddra och njut.

1 kommentar:

Thomas Sjöberg sa...

Hej Andy,
Som trogen daglig läsare av din blogg måste jag o det starkaste protestera mot YouTube-bannan. Vi läser ju din blogg för att slippa surfa runt efter guldkornen själva!
Dessutom kan jag smidigt se dem i telefonen...

Flest röster i denna tråd vinner.
Jag röstar för YouTube klipp!

/Thomas